"כשדפנה הייתה נכנסת למחלקה, ליווה אותה אור"

עכשיו אנחנו עוסקים לקדש את שם ה', צריך לזכור שזאת מלחמה עמוקה וייסורי הגאולה אינם פשוטים
ישראל פריי No Comments on "כשדפנה הייתה נכנסת למחלקה, ליווה אותה אור"
צילום: Miriam Alster/FLASH90
עכשיו אנחנו עוסקים לקדש את שם ה', צריך לזכור שזאת מלחמה עמוקה וייסורי הגאולה אינם פשוטים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הד"ר אבי כהן, מנהל מחלקת נוירוכירורגיה בבית החולים סורוקה בבאר שבע, שוחח עם מוטי לביא ב"תכנית הבוקר", וביכה בכאב את מותה הטרגי של דפנה מאיר, אחות במחלקתו בבית החולים, שנרצחה אמש ע"י מחבל בן עוולה בפתח ביתה בעתניאל.

"אנחנו מלווים בדרכה האחרונה חיים שנגדעו באמצע החיים. דפנה הייתה אשה נמוכת קומה אך גדולה מהחיים. כל פעם כשהייתה נכנסת למחלקה ליווה אותה אור", אמר מנהל המחלקה בהתרגשות.

הוא הפליג בשבחי דפנה ז"ל: "נתנה בכל מאודה לחולים, לצוות, למשפחות. בצוות שלי הוא מיוחד, עובד כמו משפחה, ולכן הכאב הוא כה גדול. במהלך השיחות שניהלנו במחלקה, התגלו עוד דברים רבים על פעולותיה המיוחדות. דפנה הייתה אשה חכמה, צנועה, מלאת אהבה ונתינה. אין את מילים לבטא את הכאב. יהי זכרה ברוך".

רב היישוב עתניאל נשאל במשדר על ההתמודדות עם האתגר האמוני, והשאלות העולות בקרב התושבים, ובעדיף להתרכז ברגעים אלו בכבוד המת ובאבל הגדול:: "אנחנו עומדים בדומייה. אין לנו שום הבנה איך מישהי שכולה אהבת אדם מול התנהגות מפלצתית של עם שכלל לא בני אדם, מנהיגיו הדתיים והפוליטיים מטיפים שפלים לרצח. עכשיו אנחנו עוסקים לקדש את שם ה', צריך לזכור שזאת מלחמה עמוקה וייסורי הגאולה אינם פשוטים".



0 תגובות